19 Haziran 2013 Çarşamba

Efe'm



Bugün tavşanımın doğumgünü seneler akıp gitti. 
O artık onbir oldu.
Ben melonkolik.
O daha hızlı geçsın dıyor zaman,
Ben zaman yavaşlasın,
O büyümek istiyor,
Ben beklemek...,

Iyı ki doğurmuşum ben bunu dıyorum , yüzüne her baktığımda.
sağlıklı olduğu herzamana şükrediyorum..
İyi ki doğurmuşum ben bunu diyorum, her elini tutduğumda,
Diyorum sıcacık, yüreği gibi..
İyi ki doğurmuşum ben bunu diyorum, yanağını her öptüğümde,
Diyorum " seni seviyorum"


Nice yaşlara benim yakışıklı oğlum..





Okul sunumu için kendileri, Yunan mitolojisinden  Aşil  oldu.
Ve kostüm hazırlanması gerekiyordu. Sevgili arkadaşımla birlikte ortaya bu kostüm çıktı.
Tekliflere açığız, biz bu işi cok sevdık ve yaparken de cok eğlendik.



Yine sıcak memleketlere göç zamanı yaklaştı. Bız kısmetse Temmuz bası geliyoruz guzel yurduma...
Herkese iyi TATİLLER:)

3 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Nice nice sağlıklı ve mutlu yıllara, her şey gönlünce olsun...

Hayatın Tatları dedi ki...

mutlu yıllarrr. fakat cidden çok büyümüş maşallah :) Aşil e de hayranızdır bu arada :)

Hayatın Tatları dedi ki...

ebru abla nerelerdesin :( gel artık arayı çok uzattın özlettin kendini..