7 Haziran 2012 Perşembe

ALICANTE 2


Gezimizinz ilk gunu ucaktan iner inmez attik valizleri otele hemen daldik sehre, soyle baliklama, guzel bir kahvalti yapip sehri gezmek icin ufakdan yollara dustuk, az gittik uz gittik dere tepe duz gittik ve evet karsimizda bir kale ,  tepede kartal yuvasi gibi ,bindik asansore  ciktik en tepeye seyreyledik sehri soyle kusbakisi , kale icindeki muzeleri gezdik , muze dediysek uc bes parca bir sey..... hayal kirikligi :(.. gerci buralardaki muzeler genelde boyle...Daha sonra korsan muzesi , orasi biraz ilgincti turk korsanlarini ogrendik, sereflendik :(...



Kaleden sonra eski sehire indik, isin en heyecanli kismi burasiydi zira senede bir kutlanan ortacag festifalinin tam gobegine dusmusuz hepimizin agzi acik bir oyana bir buyana gezdik durduk , baktik karinlar alarm veriyor daldik bir yere ,deniz urunleri yemek icin tabi, ben ciliz bir itirazda bulundum sonra en cok sapurdanarak yiyen gene ben oldum, yemekler hem cok guzel hemde cok ucuzdu ....sonra tekrar gezmeye devam ardindan otelde bir saatlik dinlenme molasi ve gecenin tadina bakmak icin hooooppppp eskisehre , bu yada yarin olsun artik......


Eglence tam gaz.....

2 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

festivale denk gelmeniz ne iyi olmuş ebru ablajım. Bol bol gez keyfin içıkar bolcada foto eklemen süper. öptüm seni :)

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Canım sagol, çoluk combalaksiz gezmek ne keyif ,şiddetle tavsiye ederim....