5 Haziran 2012 Salı

ALICANTE 1

Cokkk sevgili arkadaslarimizla yine toplasip bir gezi daha yapmanin gururunu yasiyor ve bir daha , bir daha diyerek gezi notlarina geciyorum, hanimlar unuttugum yerleri yazarsaniz sevinirim ,zira diger kusaklarimiza eksik bilgi vermeyelim....


Once agaclari ve iklimiyle giris yapalim diger gunler sindire sindire birazda bayarak devam edebilirim...Haydeeeeee...


ilk fotodaki agacin ne oldugunu anlayamadik ama bizi tam bir solen yasattgi icin tenkyu diyoruz...Zira hergun otelden ciktigimizda kendisiyle gune pozitif basladik gerci ekstra pozitif olmaya gerek yoktu masallah hepimiz cok guzeldik :).... Sevgili Hande`cigimden ogrendigim kaucuk agacinin kokleri hepimizi sasirtti, cunku masallardaki, filmlerdeki konusan yuruyen agaclar  gibiydi...

Hava ilk gun muhtesemdi Cenevre`nin yagmurundan sogundan sonra iyi geldi, havasini insanlarini ,plajlarini herseyini cok sevdik.Ikinci gun sabah, gok gurultusu sesleri ile uyandik ama turk kadinini hic bir sey yildiramaz yanimiza mayolarimizi, havlularimizi ,terliklerimizi alip kosarak plaja gittik ve daha biz yoldayken piril piril gunes cikti ve kendimizi akdenizin serin sularini attik ben biraz mizlayip bir kere girebildim o da benim uyuzlugum, ama olsunnnnnn....
Gunes olan yerlerin insanlari civil civil ,sehir surekli  hareketli ve canli, bu da bize cok iyi geldi..Herdaim havamiz, kafamiz cok guzeldi...


Guzel kadinlara.....

4 yorum:

Demlikalem dedi ki...

Ne guzel, biz de soleninize ortak olduk bi nebze, bayildim agaclara...

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

zamanlama güzelmiş anladığım kadarıyla, çiçekler güzel, hava güzel, sizler zaten güzel... iyi ki gitmişsiniz...

ihlamurcum dedi ki...

Şans eseri blogunuza düştüm, yoksa bir gezi blogumu...inanılmaz,geriye dönüp bakacağım.Çünkü ben bir gezginim, ama bu sene oğlumun lgs sınavı yüzünden eve kapandım.Seyahatim geldi, çok fena. Bu arada resimdeki erguvan ağacı olabilir mi?

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Sevgili ihlamurcum, hosgeldiniz, ne iyi ettiniz, benim blogum gezi, izlediğim filmler,okuduğum kitaplar ,oradan buradan, azcik oğlumdan,azıcık kocamdan,günce gibi bir şey ılerde torunlarıma bir hatıra benden.. :) ve en onemlisi de unuttuğumda dönüp bakıp hatırlamak için....iste öyle ...svg....