20 Mayıs 2012 Pazar

TEFAL AKTIFRY

TEFAL AKTIFRY aldigim gunden beri cok cok cok memnunum , kullanimi kolay, temizligi kolay,pisirdigi etler super lezetli, sulu ve pismis, cevreyi kirletmiyor ( yanlis anlasilmasin kizartirken mutfaginiz temiz kaliyor demek istedim :))) hem de saglikli kizartma tadina yakin , eeeee daha ne olsun !   " Bal seker olsun"

Ben sadece tavuk kanatlarinda , butlarinda , pirzola ve patates kizartmalarinda  kullaniyorum sonuc cok basarili.
Ben mutlu, ev halki mutlu Lerzan Mutlu ! he he he he he he he....

Inanmazsan GOR de BAK !


Etlere yada tavuklara pisirmeden once herhangi bir sos ,baharat kullanmiyorum, direk cuburlop icine atip biraz tuz ile pisiriyorum..Sadece bu kadar. " Olduda bitti masallah "



AFIYET BAL SEKER OLSUN !




Bir demek cicek ile veda edelim ..
Haftaniz suratinizda kocaman bir gulumse ile baslasin. (*.*)

11 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım bendede var çok güzel canım...
birde kelime doğrulamayı kaldırsan şimdi hemen doğrularım inşallah akşam bir arkadaşıma 15 dakika uğraştım ve pesss ettim bazen sorun çıkarıyor daha çok ulaşanın olur saygılar...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Derhal yaparım, ama önce nereden yapıldığını bulmam lazım....saygılar, sevgiler bizden....

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

sokak kutlamaları daha iyi gözüküyor:))
Tefal ise gerçekten harika...afiyet olsun, sana da iyi haftalar...

Hayatın Tatları dedi ki...

oLEYYY Kelime doğrulama kalkmış .. bende bugün artık yazacaktım kaldırır mısın diye! Çok zor görmek ve yazmak...Actifry hayalimdir ama çok para Ebru Abla! Kuzenimde var patates kızartması gerçekten muhteşem. Birde netten araştır mutlaka neler neler yapıyorlar actifry ile...seninde haftan bol gülücüklerle geçer inşallah.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

tefalin sayfasına girersen eğer yemek tariflerini bulabilirsin...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

yemekleri denedim ama alistigimiz tat gibi degil , hafif cig gibi oluyor sebzeler sevmedik,... ama alskanliklarla ilgili devam etsek alisiriz belki ama :(
Cok fazla et tuketmiyorsan bence gerek yok, sadece patates kizartmasi icin degmez, dedigim gibi sebzeler pek guzel olmuyor......
Efe et obur oldu maalesef:( onun icin kullaniyorum genelde ...sebzeye alistiramiyorum, aslinda meyve bile yediremiyorum bi gicik yani Sule cim...

Unknown dedi ki...

Mutfakta bir adet daha kucuk elektrikli alet koyacak yuzey kalmadigi icin ne yazik ki kendilerini alamiyorum. Olanlara selam olsun.

durutarifler dedi ki...

Ben halen almadım valla.
Ama kullanan herkes çok memnun
Sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

güle güle kullan canım güzel yemekler pişir

crispy dedi ki...

Merhaba,
ilgin beni çok mutlu etti.Henüz taşınmadık,ağustosun başında taşınmamız gerekiyor.Önümüzde ki hafta İsviçre 'ye geleceğiz .Kızım için geliyoruz .İki tane okul bulduk Lozan İnrernational school ve St George's school.Onun okul kararını verdikten sonra rahatlarım herhalde. Okula göre lausanne ya da çevresi biryerlerde ev bakarız .

Görüşmek umuduyla sevgiler



Betül

Unknown dedi ki...

Bende kullanıyorum çok memnunum dediğiniz gibi tavuk ve et yemekleri için harika bir ürün actifry.
Paylaşımınız için ellerinize sağlık


Bende bloğuma beklerim:)
http://hayatpaylastikca.blogspot.com