5 Aralık 2011 Pazartesi

PISSSSSSST BODRUM EVI

BODRUM EVI





iste bu da yeni yaptigim resim.Taatataatatatatataammmmm. Ben sevdim ufak defek kusurlari var ama ben yine de sevdim onu...Insana yazi,gunesi, Ege`yi hatirlatiyor.Ozelliklede Cenevre`nin sogugu ayazi baslamisken insanin icini isitiyor ben yaparken kan ter icinde kaldim :)...
Sanki resim biraz saga yan yatmis gibi...Demistim kusur sahibi..Ama kimin kusuru yok ki !

Sanirim daha once bahsetigim ruh halinden ciktim.Kabuk degistirdim yenilendim.keh keh keh keh abartim sanirim, ama iyi hissediyorum kendimi soyle kendimi sokaklara atasim var Ahhhh ahhh nerde benim citirlarim aloooo ses verin.:)...

Kis geldi yaaa :-( ...yine cektim kendimi besiye ,ye babam ye nereye kadar.... dombilik ve kendimi kendi kalibima sigmaz hissediyorum.

Her kadinin daima vermesi gereken 3-5 kilosu vardir ya bende aynen acilen 5 hadi olmadi 3`e de raziyim vermem gerekiyor.Aslinda nedir yani 3 kilo 3 gun yeme aninda verirsin diyebilirsiniz ama benim beynim ters calisir, diyet yapacam 3 kilo verecem desem hoppppp aninda yemeye baslarim hemde surekli....sigarada da aynen boyle oldu.Birakacagim dedigim anda paketi biterisim gelir bende kendi kendime soyle karar verdim. Yaklasik 18 yildir iciyorum, bunu dusununce kendi kendime tiksindim, ardindan canim istememeye basladi ama kendime asla seni birakiyorum demedim simdilerde sadece haftada ya da on gunde sadece bir tane iciyorum...Nasil ama......Ters insanin garip davranis sekilleri...uydurukca birsey oldu ama beni tarif ediyor..
Shrek gorse soyle derdi nasilda biliyorsun kendini eee artik benim bir sey dememe gerek kalmadi kabul ettin yani...Ters oldugunu..
Benim cevap asla ben ters degilim sana oyle geliyor...Tersim pistir haniiiiii


Pissssssst IYI GECELER.....

1 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

burdan bakinca da sanki gayet duzgun gorunuyor ebru, guzel bir resim, aynen gunes ve tatli bir yaz kokusu...