29 Aralık 2011 Perşembe

2011 ve 2012

Hurriyet yazarlarindan Yonca Tokbas ( kendisini cok severim) bu senede 2011 deki sukurlerimiz 2012 deki dileklerimizi gondermemizi istemis, cunku bunlari evrene yazili olarak gonderirsek gerceklesecegini dusunuyor, dediklerine cani gonulden katiliyorum, sadece bir farkla, ben evren muhabbetine katilmiyorum gunumuzun moda ve temelsiz seylerinden olduguna inaniyorum bunun adi:DUA ' dir. Biz annelerimizden,buyuklerimizden sen iste, dua et, Allah sana verir diye ogrendik..ve ben buna inaniyorum.

2011 de sukrettiklerim...
Oglumun saglikla gozlerimin onunde hizla buyumesine,
Kocamin,benim, ailelerimizin sagliklarinin ufak tefek aksakliklara ragmen yerinde olmasina,
Bu sene tekrar araba kullanmaya basladigima,
Resim yapmaya basladigima,
Sevdigim dostlarima,
Blogum olduguna,
Saclarimin beyazlamasina,
Hergun sabah gozumu yeni bir gune acabildigime,
SUKREDIYORUMMMMMMMM

2012'den istediklerim

Oglumun,benim,kocamin ailelerimizin saglikli olmasina,
2012 yavas gecmesini,
Yapmayi istedigim seyler icin, guc
Guzel yurdumda hergun sehit haberleri duymamayi,
Kadinlari siddetten korunmasini,
Herkesin gonlundekinin olmasini,
Ve cok MUTLU olmayi,

DILIYORUMMMMMMMMMMM.



IYI SENELER.........."

3 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Çok haklısın, ben de aynı dileklerle yani bir yıl diliyorum...

crispy dedi ki...

sana canı gönülden katılıyorum

Unknown dedi ki...

İnşallah canım inşallah..
İstekelrinin gerçekleşeceği,güzel bir yıl olur.
Sevgiler