29 Kasım 2011 Salı

THE HELP

Tesadufen bir arkadasimin elinde bir kitap gordum nasil dedim, cok guzel birakamadim dedi ,cok heyecanlandim hemen atladim oku bende istiyorum dedim, ama bu maalesef olamazdi cunku kitap ingilizceydi bende buyuk bir heyecanla anlatmasini istedim o da bana anlatmisti bunun kesin filmini yapmislardir demisdim ki ve evet kitabin filmi bu sene yapilmis...


Olayin kahramanlarinin kadinlar oldugu, insanin icine dokunan, vicadnina goturen, iyi mi?, kotu mu? olmayi birdaha dusunduren bir film. Hic bitmesin istedim izlerken, herkese bir an once izlemesini tavsiye ederim. 10 UZERINDEN 10....



Hayatimda enteresan tesaduflerin ustuste geldigi bir donemde bu film baska bir tesadufun uzerine geldi......




Diger film; bu klasik biz!!! herzaman uzaylilari, elyinlari, yaratiklari yani topunu doveriz dedigimiz bir film en ustun irk ne de olsa insan irki :(
Insanligi bitirmek icin disardan gelenlere ihtiyacimiz yok cok sukur ! biz bize YETER, TUKETIRIZ...MASALLAHHHHH


Filmi yakisikli oyuncular bile kurtaramamis.....


IYI SEYIRLER....

Hiç yorum yok: