18 Ekim 2011 Salı

EFE`NIN MACERALARI

13. dev adam

Daha once kendileriyle tanismistiniz yani benim TAVSANIM ..(gercekten artik tavsanlik hali kalmadi ama !!!!)
Ilerde unutmamak adina , kendisi ya da birgun cocuklari yani benim torunlarim okuduklarinda yuzlerinde kocaman bir tebessum olsun diye yaziyorum....

1-Baba ogul bogusmayi cok severler her aksam altalta ustuste guresirler (nede olsa ata sporu haydee breeee)
   Efe kollari sivamis eli belinde babasina diyor ki:  Simdi seni cok fene pasakliyacagim  !!??``!!`=;:!!
  Hakan (yani cok sevgili kocacigim) ve ben yerde neeeeeee???? bir daha soyle n`olur hadi...simdi seni cok   fene   pasakliyacagim ...

2-Biz ailecek heyacanli konusuruz herkes biran once anlatmak ister tabi en cok da Efe ..ondan bize sira gelmez arada lafin arasina girersek  ne ala..boyle araya girdigimiz zamanlarda bize dedigi..
 :- anne lutfen lafimi kirma !!!!

3- Yolda giderken bir kopek gorduk aramizdaki diyalog.....
   anne   : bak kakasini yapiyor...
   Efe     : Hayir cisdi..
   anne    : ama pozisyon kaka
   Efe     : belki kopek kizdir....
  Anne   : olamaz.. kiz erkek cis pozisyonlari farkli degildir diye dusunuyorum..ama soralim olabilir mi?¨:)`'!
  Anne  : ayrica kiz kopek denmez disi kopek denir...
   Efe     : aa biliyorum benim kopek disim cikmisti...

Bu konusmanin ardindan anladim ki cogu zaman biz birbirimizi anlamiyoruz.


4-anne ben cok soguklandim (sicaklanmak gibi kullaniyor) ayaklarim usudu karnim sikisti pirtim geldi....

5-Kullandigi kelimelerde yumusak g varsa onu yumusaksiz kullaniyor ...

6-Su siralar ( yaklasi 7 - 8 aydir) geceleri ve hatta aksamlari odasina gidemiyor garip garip korkulari var birara bocek ve orumcekten korkarken simdilerde iskeletlerden vampirlerden korkmaya basladi ..olur boyle seyler nasilsa gececek diye beklemekteyiz...

7- Efeeeee yemegini  yedin mi ?
    yidim annen !!
    Hepsi bitti miiii?
    hepsini yidim bitti....

8-Tamlamalarin hepsi ters..
   mesela   : anne bak yuvasi kususunun... (birde her kelimeye -si , -se takisi ekliyor sanirim simdilerde azaltti.)

9-ilk konusmaya basladigi donemlerden hatirladiklarim ,
    makarna- kakarma
    parasut- karasut       .
   aklima sadece bunlar geldi aslinda daha cok vardi... yazik!!! unutmam zannediyordum ama unutmusum....

Hiç yorum yok: