31 Ekim 2011 Pazartesi

BURDAN BUYRUN

Cok sevgili arkadaslarim cok heyecanliyim biraz sonra asagida goreceginiz resimlerimi yeni bitirdim her ikisnide cok sevdim yorumlarinizi bekliyorum......

Bunu yine web sayfasindan yaptim.

Iste ikincisi bunun bir hikayesi var onu anlatmazsam catlarim benim tavsan etlidende cikar sutluden de perisan etmis oldugu tuvali boyle kurtardim .Bakin bakalim olmus mu? Yani kopyalamadigim ,akrilik boyanin uzerini yagli boyayla kapattigim bir resim oldu...(Palmiye ve kaya tavsanin yaraticiligindan)




Haydi paylasin heyecanimi olumlu olumsuz bekliyorum....elestirilerinizi......

3 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

supersin arkadas, harika...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

gercekten begendi mi ....cocuk gibiyim dimi....

Unknown dedi ki...

Kizim boyle buradan olmaz, orijinallerini gormemiz lazim. Cagir gelelim, bakalim.
(Ama kirmiziyi cok begendim.)
Artik icinden geldigi gibi yapsan...