19 Ekim 2011 Çarşamba

ASKA GELDIM....

Hobi hobi hobi hobi diye gezinirken,bir arkadasimiz var kulaklari cinlasin o kendini bilir evinin heryerinde kendi yaptigi tablolarla dolurdur.. biraz onun durtmesi daha kibarcasi tesvik etmesi ve benim biraz kiskanclik duygularimla beraber acaba  diyerek adim attim RESIM yapmaya ve hatta yazin aile ziyaretine gittigimiz zamanda yanimda goturdum. ben resimlerimi gosterirken onlarin gozleri benim yaptiklarimda benim gozlerim onlarin gozlerinde .???????? (icimdeki benlerin hepsi konusuyor bir agizdan  VIRrrrrr VIRrrrrrr VIRrrrrrr hepsi negatif olmamis, olmamis, olmamis, he he he  )......olumsuz bir tepki almadim, begendikleri bile oldu ve hatta duvarlarina astilar. Sanirim kibarlik yaptilar , cunku benim henuz astigim olmadi ...tatil donusude bir gayret yapmaya devam ediyorum. yaptiklarimi paylasmayi cok istiyorum , ama once fotograflarini cekmem ardindan bilgisayara aktarmam ( ve tabi bu islemi bilmiyorum... once cokkkk sevgili Hakan efendiyle kavga edecem goster bana nasil yapiyorduk diyecem o da bin kere gosterdim diye kizacak offffffffffffffffffffffff icim sisdi)
yani anlayacaginiz isim zor bu hafta sonu dersime calisim belki ben hatirlarim nasil yapildigini ...sonra tatli tatli  gosteririm sizlere......

Simdi ev bos kimse yok kosar adim gidiyorum, oturuyorum tuvalimin karsinina aliyorum elime fircami yanina da koyuyorum cayicimi arka fona birde muzik patlatdik mi??????? offfffff tutmayin beni artik !!!!!!ne cikar ne cikar!!!!!!!!!!( kus cikar )..... tatli tatli.....BILEMIYORUM.....

Selamatle.......

4 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

tutmuyorum seni, haydi kolay gelsin, hepsi de gayet güzel oluyor...Bu arada sayfandaki değişiklikler fena olmamış. Hadi bakalım yeni yeni yorumcular da geliyor, yandaş blog falan...

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Yürekten destekliyorum seni, hepsi de gayet güzel oluyor. Blog sayfandaki değişiklikler de çok hoş olmuş. Yandaş bloglar falan da geliyor hadi bakalım...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

arkadasim senin sayende beni iteklemesen cikmaz birsey.tsk.tsk.tsk.

Unknown dedi ki...

Noldu kaplumbağa öldü mü!?

Gelince hepsine bakicam, bol bol resim yap bakalım. Ellerine sağlık.