26 Eylül 2011 Pazartesi

BIR TAKVIM YAPRAGI

Yaz tatilinden sonra 3 kitap ve bayagi yeni vizyon filmleri seyrettim. Iclerinde en cok  sevdiklerim iste burada asagida.....

KITAP            : Iskender   ( Elis Safak).. cok guzeldi yine yarattigi karakterler ve kurugusu...Solye bir durum var yazarini bilmeden okusan kesinlikle dersin aaa bu ELIF SAFAK bu da onu guzel kiliyor....

FILM                     : Bad teacher ( Basrolde en guzel popo sallayan kocaman dudakli aktris bilin bakalim kim?) Ailecek izleyeileceginiz eglenceli bir film...

YEMEK                  : Manti   (Cok canim cekti .....immmmmmm)

SARKI                    : Bahcede  ( Sertap Erener ) yaz gecelerine ozlemle.....

ISIM                       : Bugun doganlar icin  (demistim takvim yapragi) kiz TACMIN oglan TIBET

TARIHTE BUGUN : Uzgunum dersime calismadim ve bugun ne oldugunu bilmiyorum bir daha ki takvim yapragimda soz veriyorum dersimi calisacagim ortmenimmmmm...

GUNUN SOZU    : Sexe et amour sont liés...( ben demedim Miss Suisse 2011 demis valla ....20 minutes )



  

Hiç yorum yok: