31 Ağustos 2011 Çarşamba

MEMNUN OLDUM... ..... ....



Bu siralar INSAN KENDINI NE ZAMAN TANIR ? sorusuna takilmis durumdayim ben kendimi ne zamandir taniyorum yada tanimaya calisiyorum yada hala taniyamaktayim.
Bence insan kendini olumun bas ucunda oldugunu anladigi anda taniyor.... yani denizin ortasinda bir kopek baligi ile burun buruna geldiginde (ne kadar hizli yuzdugunu) yada karanlik buz gibi bir magaranin icinde sikisip kaldiginda ( cikis icin azmederken ) yada bir katilin elinde kacabilmek icin ugrasirken (testere 1-2-3-4-5....1000 filmlerindeki gibi herseyi yapabileceginde......)
Sozun ozu bence insan canini kurtarmaya calisirken  kendisiyle tanisir diye dusunmekteyim ?Siz ne dersiniz....Olum anunda aaaa merhaba ben EBRU  diyecegim gibi...gibi...
Su durumda hala tanima gayretindeyim aslinda dogru kelime kesfetmekteyim.Yani bu saptamaya gore kesfetmektede pek acele etmesem iyi olur,  daha mumkunse uzunca bir sure can derdinde olmak istemem...
hayde breee bismillah....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sana okudugum bir kitaptan soz etmenin zamani gelmis anlasilan... Hatirlat da konusalim. Optum.