4 Temmuz 2011 Pazartesi

MESELA BASLAMAK

Iki gun sonra tasinacagim ... Evet bu notu 28 haziran aksami yazmisdim ama devami gelememisti. Cunku kafamin icinde nasil tasinirim evi nasil temizleyecegim nasil duzeltirim gibi abuk bir suru seyle doluydu. Bulundugum yerde hem vardim hem yoktum ne oldu hepsi oldu ve BITTI . Gereksiz bir suru sikinti icimde.. Insanoglunun icinde barindirdigi bir suru duygudan biri fakat allah bu duyguyu dagitirken sanirim benimkini biraz fazla kacirmis ...
Bu sene benim icin  rutin hayatimin yeni baslangiclariyla basladi.
Mesela resim yapmaya basladim yaptiklarim cok amatorce ama ben  cok sevdim. Devam edecegim....
Mesela dikis kursuna basladim....Birakdim....Sevmedim...ki moda ilgi alanlarimin basinda gelir.Ama dikis kabus gibi birseydi...
Mesela guzel bir eve tasindim hayatimda yapmadigim temizligi yaptim..Temizligi sevmedim...ama yinede keyifle yaptim cunku evimi sevdim..
Mesela arabamizi degistirdik..arabadan hic anlamam ama onu da cok sevdim...
Mesela cok sevdigimiz dostlarimizla uzun geceler uzun masalarda uzun sohbetler ettik....Cok sevdim...
Mesela haftada uc gun sabah yuruyuslerine basladim..Her sabah kaytarmaya calistim....Ama yine de yurudum..Basardim.....
Mesela uc kilo vermek istedim....Ama her seferinde tatli krizim tutdu..Ama tatli yemek cok guzeldi...bayildim...

Aklima gelen ornekler bunlar eminin zorlasam daha bir suru cikabilir..

Birkac gun sonra bende pilimi ve pirtimi toplayip tavsanimla birlikte cok sevdigimiz ozledigimiz ailemizin yanina gidecegiz daha gitmeden bu gitmenin bir donusununde olmasi uzucu tabiiii ama olsun yinede tatile gitmek sevdiklerinle vakit gecirmek yayilmak mayismak mirlamak simarmak guzel...

IYI TATILLER....

Hiç yorum yok: